تعمیرات و تعویض تاچ و ال سی دی

تعویض ال سی دی

تعویض تاچ و ال سی دی

مرحله پنجم

در مرحله پنجم در صورت تاییدیه مالک ، دستگاه توسط بهترین متخصصان در زمینه تعمیرات گوشی ، تعمیر شده و پس از تعمیر به آدرس پستی مالک فرستاده میشود .

مرحله چهارم

در مرحله چهارم پس از دریافت گوشی شما با بررسی دقیق تلفن همراه شما پشتیبان فروشگاه با مالک تماس گرفته و اعلام هزینه کلی را به مالک می نماید .

مرحله سوم

در مرحله سوم پشتیبان فروشگاه رضایی با مالک دستگاه تماس گرفته و ضمن دریافت اطلاعات تکمیلی مالک ، راهنمایی های لازم جهت ارسال دستگاه به آدرس پستی فروشگاه رضایی را ارائه میدهد .

مرحله دوم

در مرحله دوم کارشناسان متخصص ما با مطالعه شرح حال داده شده از تلفن همراهتان ، مشکل شما را بررسی کرده و در صورت تایید امکان تعمیر آن ، درخواست شما را تایید میکنند .

مرحله اول

در مرحله اول شما عزیزان میبایست اطلاعات خواسته شده در فرم زیر را به صورت دقیق وارد کرده تا درخواست شما در سامانه فروشگاه رضایی ثبت گردد .در این فرم حتما ایراد و مشکل تلفن همراه خود را بصورت دقیق شرح دهید .

مرحله اول

در مرحله اول شما عزیزان میبایست اطلاعات خواسته شده در فرم زیر را به صورت دقیق وارد کرده تا درخواست شما در سامانه فروشگاه رضایی ثبت گردد .در این فرم حتما ایراد و مشکل تلفن همراه خود را بصورت دقیق شرح دهید .

مرحله دوم

در مرحله دوم کارشناسان متخصص ما با مطالعه شرح حال داده شده از تلفن همراهتان ، مشکل شما را بررسی کرده و در صورت تایید امکان تعمیر آن ، درخواست شما را تایید میکنند .

مرحله سوم

در مرحله سوم پشتیبان فروشگاه رضایی با مالک دستگاه تماس گرفته و ضمن دریافت اطلاعات تکمیلی مالک ، راهنمایی های لازم جهت ارسال دستگاه به آدرس پستی فروشگاه رضایی را ارائه میدهد .

مرحله چهارم

در مرحله چهارم پس از دریافت گوشی شما با بررسی دقیق تلفن همراه شما پشتیبان فروشگاه با مالک تماس گرفته و اعلام هزینه کلی را به مالک می نماید .

مرحله پنجم

در مرحله پنجم در صورت تاییدیه مالک ، دستگاه توسط بهترین متخصصان در زمینه تعمیرات گوشی ، تعمیر شده و پس از تعمیر به آدرس پستی مالک فرستاده میشود .

برای ثبت در خواست خود فرم زیر را تکمیل کنید 

  • نام و نام خانوادگی :
  • تلفن همراه :
  • برند و مدل دقیق گوشی :
  • ایراد گوشی :
  • شرح کامل مشکل گوشی :