پرسش‌ها متداول

شما دوستان عزیز میتوانید. جهت آموزش چگونگی خرید از سایت فروشگاه رضایی به بخش ” آموزش خرید از سایت ” مراجعه نمایید.

اولین و مهم ترین اصل هر فروشگاه اینترنتی بحث قابل اطمینان بودن آن است .

به همین منظور فروشگاه رضایی با کسب نماد اعتماد الکترونیکی ، که توسط سازمان کسب و کار الکترونیکی تایید شده است . رسالت خود را در زمینه اطمینان کاربر به انجام رسانده است .

شما دوستان میتوانید در بخش پایینی هر صفحه نماد اعتماد الکترونیکی سایت را مشاهده کنید .

بحث بعدی حفظ اطلاعات خصوصی کاربر است .

فروشگاه رضایی بدین منظور با بهره گیری از گواهینامه SSL و استفاده از پروتکل https . امنیت اطلاعاتی کاربران را به ارمغان آورده است .

سوالی دارید ؟

سوالی دارید ؟

فروشگاه رضایی بارها و بارها این نکته را شایان ذکر نموده . که تمامی محصولات فروشگاه رضایی با تضمین اصالت و اورجینال بودن آن به دست شما عزیزان خواهد رسید .

فروشگاه رضایی عرضه کننه هیچگونه محصول غیر اصلی نمیباشد .

تمامی محصولات فروشگاه رضایی قبل از ارسال از نظر صحت و سلامت کالا مورد بررسی قرار گرفته و سپس ارسال میشوند .

اما با این وجود چهار دسته محصولات از قبیل ( ال سی دی ، تاچ ، باطری و فلت ) شامل گارانتی خواهد شد .

  • دسته ال سی دی شامل یک هفته گارانتی میباشد.

که شرایط آنرا میتوانید در بخش ” شرایط گارانتی و قوانین ” مطالعه نمایید.

  • دسته باطری های موبایل شامل یکماه گارانتی میباشد .

باد کردگی و تورم باطری به دلیل مشکلات احتمالی از جانب موبایل شخص شامل گارانتی نمیباشد .

  • دسته فلت ها که در صورت رعایت موارد زیر به مدت یک هفته شامل گارانتی میباشد .

عدم تا خوردگی ، پاره شدن فلت ، به کار برده شدن  و هرگونه آسیب فیزیکی.

 

لازم به ذکر است که گارانتی تمام دسته های ذکر شده فقط تعویض با محصول مشابه میباشد . و فروشگاه رضایی هیچگونه برگشت وجهی به شما ندارد .

دوستان و همکاران عزیز در تمام نقاط کشور میتوانند نحوه ارسال خود را در مرحله تسویه حساب سبد خرید خود انتخاب نمایند .

بستر پست پیشتاز و تیپاکس برای تمامی شهر های کشور محیا شده است .

پس از ارسال نهایتا تا 24 ساعت پس از ارسال مرسوله به اداره پست .، کد رهگیری آن به کاربر ارائه خواهد شد.

اما دوستان ساکن در اصفهان میتوانند از دو طریق پیک موتوری و دریافت حضوری از فروشگاه نیز میتوانند بهره مند شوند . که در روش ارسال با پیک موتوری ، هزینه ارسال بصورت پس پرداخت تسویه میگردد.

قبل از مرجوع نمودن هرگونه کالایی نخست کاربر میبایست مرجوعی خود را با تیم پشتیبانی فروشگاه رضایی هماهنگ کند . سپس پشتیبانان در مورد نحوه بازگردانی کالا شما ، راهنمایی های لازم را انجام میدهند.

در صورت عدم هماهنگی ، فروشگاه رضایی هیچ مسئولیتی در قبال کالای مرجوع شده نمی پذیرد .