قطعات موبایل, کانکتور شارژ

گوشی شما شارژ نمی شود؟ عدم شارژ را چگونه برطرف کنیم….

lazy گوشی شما شارژ نمی شود؟ عدم شارژ را چگونه برطرف کنیم....
گوشی شما شارژ نمی شود؟ عدم شارژ را چگونه برطرف کنیم….
امیدواریم این نکات به شما کمک کند تا متوجه شوید که چرا گوشی شما شارژ نمی شود و همچنین نکات مورد نیاز برای رفع مشکل را در اختیار شما قرار دهیم.
شاید بتوانید مشکل را خودتان حل کنید!
1 1 گوشی شما شارژ نمی شود؟ عدم شارژ را چگونه برطرف کنیم....
اغلب اوقات، معمای شارژ نشدن گوشی شما هنگام وصل شدن به برق را می توان در خانه حل کرد. بنابراین قبل از اینکه هراسان جستجو کنید « شارژر تلفن من وصل است اما شارژ نمی‌شود، چه کار کنم؟»، این نکات و ترفندها را امتحان کنید.
در اینجا چند راه حل وجود دارد که اگر گوشی شما شارژ نمی شود آن را امتحان کنید.
REBOT گوشی شما شارژ نمی شود؟ عدم شارژ را چگونه برطرف کنیم....
  1. گوشی خود را راه اندازی مجدد کنید-REBOOT
قبل از شروع جستجو در گوگل برای “چرا گوشی من شارژ نمی شود” سعی کنید تلفن خود را خاموش و دوباره روشن کنید. اغلب، دلیل شارژ نشدن گوشی شما هنگام وصل کردن شارژر این است که یک مشکل ساده در اتصال وجود دارد. برای رد کردن یک مشکل موقت به عنوان علت، راه اندازی مجدد (ریبوت کردن) باید همیشه اولین کاری باشد که انجام می دهید.
راه اندازی مجدد(ریبوت) تلفن تمام برنامه های پس زمینه را از بین می برد و می تواند مشکل شارژ تلفن همراه شما را حل کند. راه اندازی مجدد همچنین اجزای اصلی گوشی شما را در صورتی که یکی از آنها در حین انجام یک کار خراب شده باشد، رفرش refresh) ( می کند. برای انجام سریع راه اندازی مجدد، کافی است دکمه پاور را نگه دارید و روی گزینه Restart ضربه بزنید.
اگر بعد از راه اندازی مجدد گوشی شما دوباره شروع به شارژ عادی کرد، مشکل شما حل شده است.
SAFE MODE گوشی شما شارژ نمی شود؟ عدم شارژ را چگونه برطرف کنیم....
  1. سعی کنید تلفن خود را در حالت ایمن (SAFE MODE ) قرار دهید
اگر گوشی شما پس از راه اندازی مجدد شارژ نمی شود، در مرحله بعد سعی کنید گوشی خود را در حالت (SAFE MODE ( کنید. اساساً، حالت ایمن یک محیط خالی از برنامه است که گوشی شما را فقط به نرم افزاری که در ابتدا با آن نصب شده اند محدود می کند. این بدان معناست که برنامه های ثانویه ای که خودتان دانلود و نصب کرده اید در حالت ایمن اجرا نمی شوند.
اگر بتوانید گوشی خود را در حالت ایمن شارژ کنید، مطمئناً متوجه می شوید که مقصر یک برنامه دانلود شده است. برنامه‌هایی را که اخیراً دانلود کرده‌اید در نظر بگیرید. یکی از این موارد می تواند دلیل مشکلات شارژ گوشی شما باشد.
برنامه‌های اخیر و برنامه‌هایی را که احساس می کنید مشکل شارژ می تواند ازآن باشد یا برنامه هایی که مدتی است استفاده نکرده‌اید، حذف نصب کنید. سپس گوشی خود را به طور معمول ریبوت کنید و ببینید شارژ می شود یا خیر.
برای وارد شدن به حالت ایمن در اکثر دستگاه های اندرویدی جدید، دکمه روشن/خاموش را به همراه کلید ولوم کم فشار داده و نگه دارید. در اعلان به دست آمده، دکمه خاموش/روشن را روبری گزینه SAFE MODE کلید کنید. پس از پذیرش درخواست، گوشی شما به زودی در حالت ایمن راه اندازی مجدد می شود. برای خروج از حالت ایمن، کافیست گوشی خود را ریستارت کنید.
charge your iphone گوشی شما شارژ نمی شود؟ عدم شارژ را چگونه برطرف کنیم....
3.کابل شارژ و آداپتور دیگری را جداگانه تست کنید.
کابل شارژ شما ممکن است ایراد داشته باشدیا اینکه آداپتور ممکن است خراب شده باشد، یا حتی سوکتی که به آن وصل شده است قادر به انتقال جریان به درستی نیست.
برای تست کابل معیوب، سعی کنید تلفن خود را از طریق کابل، آداپتور یا منبع تغذیه دیگری شارژ کنید. ساده ترین راه برای بررسی اینکه آیا کابل مقصر مشکلات شماست یا خیر، اتصال تلفن خود به رایانه از طریق USB است.
اگر تلفن شما می تواند از طریق کامپیوتر شارژ شود، می توانید عیب یابی را به آداپتور و سوکت محدود کنید. در صورتی که کابل دیگری را برای گوشی تست کردید و شارژ موفق انجام شد شد، روی کابل جدید سرمایه گذاری کنید.
is phone fast charging ampere گوشی شما شارژ نمی شود؟ عدم شارژ را چگونه برطرف کنیم....
4. مطمئن شوید که این یک اشکال نرم افزاری نیست اگر تلفن شما با وجود اینکه می گوید شارژ می شود، شارژ نمی شود، یا گوشی شما در حال شارژ است، اما نماد شارژ وجود ندارد، ممکن است این یک اشکال نرم افزاری باشد. نصب اپلیکیشنی به نام Ampere به شما اطلاع می دهد که آیا برقی به گوشی شما وارد شده است یا خیر. Ampere یک برنامه ساده است که به شما امکان می دهد در هر لحظه میزان جریان شارژ یا شارژ گوشی خود را مشاهده کنید. Ampere همچنین دارای چند ویژگی دیگر است که ممکن است به شما کمک کند. به شما می گوید که آیا باتری گوشی شما در شرایط خوبی است مثلا ولتاژ موجود و دمای فعلی باتری گوشی شما چگونه می باشد.
با نصب برنامه Ampere، تلفن خود را به منبع برق وصل کنید، سپس برنامه را روشن کنید و ببینید آیا تلفن شما در حال شارژ است یا خیر. اگر تلفن شما در حال شارژ است اما علامت شارژ را نشان نمی دهد، پس این یک باگ نرم افزاری است، می توانید بروزرسانی گوشی را انجام دهید تا این مشکل رفع گردد.
اگر گوشی سامسونگ شما شارژ نمی‌شود اما می‌گوید شارژ می‌شود، ممکن است این هم یک نقص نرم‌افزاری باشد. سعی کنید سیستم عامل خود را به روز کنید یا بازنشانی کارخانه ای انجام دهید.
اگر نمی خواهید اپلیکیشن Ampere را نصب کنید، راه دیگری برای آزمایش این مشکل این است که گوشی خود را خاموش کنید و سپس کابل شارژ را وصل کنید کنید. اگر تلفن شما شارژ را دریافت می کند، علامت شارژ آن روی صفحه نمایش شروع به چشمک زدن میکند (منظور ال ای دی علامت شارژ).
download 1 گوشی شما شارژ نمی شود؟ عدم شارژ را چگونه برطرف کنیم....
  1. پورت شارژ را تمیز کنید
اگر برنامه Ampere نشان می‌دهد که شارژی به گوشی شما نمی‌رسد، مقصر می‌تواند زباله‌های درگاه شارژ شما باشد. ذرات گرد و غبار می توانند به سرعت در ورودی شارژ جمع شوند و مانع از اتصال تلفن شما به منبع برق شوند.
پورت شارژ گوشی خود را بررسی کنید و اگر متوجه تجمع کثیفی شدید، آن را تمیز کنید.
برای مشاهده بهتر آنچه در داخل پورت شما می گذرد، از یک چراغ قوه برای بررسی کامل استفاده کنید. اگر متوجه شدید که هر گونه زباله خارجی داخل آن گیر کرده است، می توانید با استفاده از سوزن خشاب سیم کارت یا خلال دندان آن را تمیز نمایید. پس از تمیز کردن خوب پورت، سعی کنید دوباره گوشی خود را شارژ کنید.
گوشی شما شارژ نمی شود؟ عدم شارژ را چگونه برطرف کنیم....
  1. آیا گوشی شما با آب خیس شده است؟
اگر گوشی شما خیس شده است و به این فکر میکنید چرا شارژ نمی شود، به احتمال زیاد آب مقصر است!!
اگر احتمال آسیب آب وجود دارد، اصلا نباید گوشی خود را شارژ کنید. ابتدا باید از خشک بودن قطعات داخلی گوشی خود مطمئن شوید.
روش های مختلفی برای نجات گوشی افتاده در آب وجود دارد. می توانید با سشوار شروع به خشک شدن گوشی خود نمایید، آن را در یک کاسه برنج بریزید یا روش های دیگر را امتحان کنید. با این حال، باید حداقل یک روز صبر کنید تا گوشی خود را دوباره وصل کنید.
بعد از چند ساعت خشک شدن، سعی کنید گوشی خود را به برق وصل کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. پس از خشک شدن اتصالات، ممکن است متوجه شوید که دوباره شروع به شارژ می کند.
گوشی شما شارژ نمی شود؟ عدم شارژ را چگونه برطرف کنیم....
  1. گوشی را به تعمیرکار نشان دهید
اگر همه چیز شکست خورد و همچنان به دنبال علت شارژ نشدن گوشی خود هستید،می توانید به یک مرکز تعمیرات مراجعه کنید و از یک تعمیرکار بپرسید که چرا گوشی شما شارژ نمی شود. آنها ممکن است بتوانند عیبی را که شما از قلم انداخته اید پیدا کنند یا نقص سخت افزاری را تشخیص دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *