ال سی دی آیفون, قطعات موبایل

گیرکردن آیفون روی لوگوی اپل…..

lazy گیرکردن آیفون روی لوگوی اپل.....

اگر آیفون شما روی لوگوی اپل گیر کرده و روشن نمی شود، چه کاری باید انجام دهید. معمولا خودتان می توانید آن را برطرف کنید.
وقتی می بینید که آیفون شما روی لوگوی اپل گیر کرده است و حتی صفحه اصلی را بارگذاری نمی کند، خیلی آزار دهنده است. خبر خوب این است که احتمالا گوشی شما خراب نشده است. چندین راه حل وجود دارد که می توانید از آن ها برای زمانی که آیفون شما در لوگوی اپل گیر کرده است استفاده کنید.
2 گیرکردن آیفون روی لوگوی اپل.....
در این مقاله، دلایل گیرکردن آیفون روی لوگوی اپل را به شما می‌گوییم و سپس تمام راه‌های مختلف برای رفع این مشکل را به شما نشان می‌دهیم.
اگر آیفون شما روی لوگوی اپل مانده است و مدام خاموش می شود، در بیشتر موارد می توانید بدون مراجعه به تعمیرکار تلفن همراه آن را تعمیر کنید.
قبل از هر چیز، اجازه دهید ابتدا در مورد اینکه چرا آیفون شما روی لوگوی اپل مانده است بحث کنیم. چند دلیل وجود دارد که آیفون شما از این مرحله بوت شدن عبور نمی کند، مانند:
 
    • نرم افزار گوشی خراب است. این مشکل می تواند در حین انتقال داده یا هنگام نصب جدیدترین به روز رسانی iOS رخ دهد.
    • فایل های خراب را از پشتیبان iCloud یا iTunes بازیابی یا انتقال داده اید.
    • باتری آیفون شما مشکل پیدا کرده است.
    • آیفون شما از آب آسیب دیده است. به یاد داشته باشید که اگرچه آیفون در برابر آب مقاوم است، اما ضد آب نیست.
ما نکات مختلفی برای زمانی که آیفون شما به درستی روشن نمی شود، داریم، اما حقیقت این است که راه حلی برای این مشکل وجود ندارد. در زیر چند نکته برای تعمیر وجود دارد که می تواند به احیای آیفون مورد علاقه شما در صورت گیر کردن روی صفحه لوگوی اپل کمک کند:
1. آیفون خود را Restart کنید
3 گیرکردن آیفون روی لوگوی اپل.....
ریست یا راه اندازی آیفون ممکن است به حل این مشکل کمک کند. با این حال، مدل های مختلف آیفون به روش های مختلفی برای راه اندازی مجدد نیاز دارند.
 
    • برای iPhone 8 ، iPhone SE2020  یا جدیدتر
دکمه افزایش صدا را فشار داده و رها کنید، سپس همین کار را با دکمه کاهش صدا انجام دهید. سپس دکمه Side گوشی را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود. به یاد داشته باشید که این کار را به ترتیب صحیح انجام دهید در غیر این صورت ممکن است تلفن شما به مخاطبین SOS خود پیامک ارسال کند.
 
    • برای آیفون 7 یا آیفون 7 پلاس
دکمه کناری و دکمه کاهش صدا را همزمان فشار دهید و نگه دارید. چند ثانیه صبر کنید تا گوشی دوباره راه اندازی شود و لوگوی اپل دوباره ظاهر شود.
 
    • برای iPhone 6S، iPhone SE2016  یا نسخه های قبلی
دکمه Home و دکمه Sleep/Wake را چند ثانیه فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل ناپدید شود. وقتی لوگو ظاهر شد، دو دکمه را رها کنید.
2. iOS را دوباره نصب کنید
4 گیرکردن آیفون روی لوگوی اپل.....
اگر آیفون شما پس از راه اندازی مجدد اجباری همچنان روی لوگوی اپل ثابت است، به جای آن iOS را دوباره نصب کنید. احتمال زیادی وجود دارد که تلفن شما در وسط یک به روز رسانی قطع شده باشد و باعث خراب شدن iOS شود.
آیفون خود را به کامپیوتر وصل کنید. اگر از macOS Catalina یا جدیدتر استفاده می‌کنید، ابتدا Finder را باز کنید. اگر از رایانه شخصی ویندوز یا مک با macOS Mojave یا نسخه قبلی استفاده می کنید، به جای آن iTunes را باز کنید.
آیفون خود را در Finder یا iTunes پیدا کنید. پس از اتصال، مجدداً آیفون خود را به اجبار مجدداً راه اندازی کنید و دکمه های درگیر در این فرآیند را نگه دارید تا زمانی که صفحه Recovery Mode را در آیفون خود مشاهده کنید که نماد کامپیوتر را نشان می دهد.
هنگام دریافت گزینه‌های به‌روزرسانی یا بازیابی، به‌روزرسانی را انتخاب کنید. رایانه شما بدون پاک کردن اطلاعات شما iOS را دانلود و دوباره نصب می کند.
3. از برنامه های تعمیر سیستم استفاده کنید
5 گیرکردن آیفون روی لوگوی اپل.....
اگر دو راه حل قبلی شکست خوردند، از برنامه های تعمیر سیستم پولی یا فریمیوم استفاده کنید. این برنامه ها برای حل مشکلات مختلف آیفون، از جمله گوشی های آیفون 11 که روی لوگوی اپل گیر کردند، مفید هستند.
نمونه هایی از برنامه های بازیابی سیستم عبارتند از iMyFone Fixppo، Dr. Fone، TunesKit، Reiboot و FonePaw.
4. بازیابی کارخانه ای انجام دهید
6 گیرکردن آیفون روی لوگوی اپل.....
یکی از راه حل های زمانی که آیفون شما روشن نمی شود، بازیابی کارخانه ای است. این گزینه تمام اطلاعات گوشی شما را پاک می کند. اگر از اطلاعات آیفون خود در رایانه یا iCloud خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، پس از آن بازیابی اطلاعات شما بسیار آسان تر خواهد بود.
اگر نسخه پشتیبان نداشته باشید، پس از تکمیل این مرحله، تمام اطلاعات خود را از دست خواهید داد.
برای تکمیل بازیابی کارخانه، همانطور که در بخش های قبلی توضیح داده شد، وارد حالت بازیابی شوید. اما اکنون به جای اینکه آیفون خود را آپدیت کنید، باید گزینه Restore را در کامپیوتر خود انتخاب کنید. ما به شما توصیه می کنیم این کار را فقط پس از اتمام گزینه های قبلی انجام دهید.
5. یک DFU Restore را امتحان کنید
حالت به روز رسانی سیستم عامل دستگاه (حالت DFU ) یک گزینه بازیابی برای آیفون شما است که هر نرم افزار ناقص و سیستم عامل را با کد جدید بازنویسی می کند. در نتیجه، بسیاری از مشکلات آیفون وجود دارد که با استفاده از حالت DFU قابل رفع هستند.
اگرچه برای گوشی های آیفون آسیب دیده فیزیکی توصیه نمی شود، اما اگر آیفون شما در آن دسته قرار نمی گیرد، می توانید این روش را امتحان کنید.
برای اعمال این راه حل زمانی که آیفون شما روی لوگوی اپل گیر کرده است، سه مرحله اصلی وجود دارد.
 ابتدا از کابل USB برای اتصال آیفون خود به رایانه استفاده کنید. دوم، مراحل زیر را بر اساس مدل آیفون خود انجام دهید.
برای iPhone 8، iPhone SE  یا جدیدتر
این مراحل را دنبال کنید:
دکمه افزایش صدا را فشار دهید و سریع آن را رها کنید، سپس همین کار را با دکمه کاهش صدا انجام دهید.
دکمه Side را فشار داده و نگه دارید. سپس، وقتی صفحه سیاه شد، دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید.
این دکمه ها را حدود پنج ثانیه نگه دارید. سپس دکمه کناری را رها کنید و همچنان دکمه کاهش صدا را نگه داشته اید.
دستورات نمایش داده شده در رایانه خود را دنبال کنید.
برای آیفون 7 یا آیفون 7 پلاس
این مراحل را دنبال کنید:
دکمه کناری را همراه با دکمه کاهش صدا فشار داده و نگه دارید.
قبل از رها کردن دکمه Side، هر دوی این دکمه ها را به مدت هشت ثانیه نگه دارید.
دکمه کاهش صدا را نگه دارید تا زمانی که رایانه شما تلفن هوشمند شما را تأیید کند.
برای iPhone 6S، iPhone SE نسل اول، یا نسخه های قبلی
این مراحل را دنبال کنید:
دکمه Sleep/Wake را همراه با دکمه Home فشار دهید و نگه دارید.
این دکمه ها را حدود هشت ثانیه نگه دارید، سپس دکمه Sleep/Wake را رها کنید اما دکمه Home را نگه دارید.
دکمه Home را نگه دارید تا زمانی که رایانه شما آیفون شما را تأیید کند.
در نهایت، اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش پس از رسیدن به مرحله نهایی برای هر مدل آیفون سیاه می ماند. اگر این کار را انجام داد، اکنون در حالت DFU است و باید دستورات موجود در رایانه خود را دنبال کنید.
با این حال، اگر صفحه آیفون یا نماد iTunes را می بینید، در عوض در حالت بازیابی است. آیفون خود را مجدداً به رایانه خود متصل کنید و دستورالعمل های بالا را تکرار کنید. این بار مطمئن شوید که زمان بندی درستی دارید.
6. آن را در مرکز تعمیرات تعمیر کنید
اگر تمام گزینه های بالا را تمام کرده اید، وقت آن رسیده است که آیفون خود را به صورت حرفه ای تعمیر کنید
تعمیر گوشی شما ممکن است مشکلات سخت افزاری پنهان را آشکار کند. به عنوان مثال، برد آیفون شما ممکن است آسیب دیده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد، به همین دلیل است که مدام روی لوگوی اپل گیر می کند.
7 گیرکردن آیفون روی لوگوی اپل.....a

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *